REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Prosimy Klientów o zapoznanie się z niniejszym regulaminem, ponieważ jego treść obowiązuje obie strony w chwili dokonywania zakupów.
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Sklep internetowy działający pod adresem www.CaffeWorld.pl prowadzony jest przez firmę
2. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną wyłącznie za pośrednictwem sieci Internet.
3. Sklep internetowy używa plików cookies. Jeśli Klient nie zmieni ustawień przeglądarki oznacza to zgodę na ich użycie.
4. Wiążąca dla Stron transakcji jest cena podana przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
5. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
6. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
7. Wszystkie ceny towarów znajdujące się na stronie sklepu www.CaffeWorld.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT) oraz są podane w walucie polskiej (PLN).
8. Podane ceny towarów nie zawierają kosztów wysyłki. Do zamówienia będzie doliczony koszt dostawy zgodnie z cennikiem dostaw.
Koszty dostawy zostaną dodatkowo naliczone po wyborze sposobu dostawy i formy płatności w procesie zamówienia. Ceny kosztów dostawy obowiązujące w sklepie internetowym www.CaffeWorld.pl dotyczą wyłącznie wysyłki na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
9. Na wszystkie towary sprzedawane w sklepie wystawiamy faktury VAT lub paragony fiskalne. Konsument albo przedsiębiorca chcący otrzymać na zamówiony towar fakturę VAT podaje prawdziwe, prawidłowe (nie zawirerające błędów) i niezbędne dane potrzebne do jej wystawienia.
10. Zamówienia można składać poprzez:
11. Zespół Sklepu www.CaffeWorld.pl dokłada wszelkich starań, aby opisy i zdjęcia umieszczone na kartach produktów były zgodne z rzeczywistością.
12. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej sklepu www.CaffeWorld.pl w formie umożliwiającej jego odtwarzanie, utrwalanie i wydrukowanie. Każdy może zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu.
13. W braku odmiennych ustaleń Stron, do umowy świadczenia Usługi stosuje się postanowienia niniejszego Regulaminu.
14. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient składając zamówienie, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu.
II. REALIZACJA ZAMÓWIENIA
1. Warunkiem zrealizowania zamówienia jest dostępność towaru w magazynie. W przypadku niedostępności części lub wszystkich produktów składających się na zamówienie, klient będzie poinformowany o tym drogą mailową lub telefonicznie i proszony o decyzję w sprawie dalszej realizacji zamówienia jak:
2. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy zrealizowania zamówienia w przypadku niedostępności zamówionego towaru (nawet gdy była możliwość jego zakupu, która była wynikiem niezaktualizowanego stanu magazynowego, który spowodowany jest możliwością zakupienia towarów w różny sposób zgodny z pkt. I pp. 8).
3. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza Klientowi przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.
4. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
5. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie w przycisk "Zamawiam i płacę" w koszyku na ostatnim etapie realizacji zakupu.
6. W szczególnych wypadkach czas realizacji może ulec wydłużeniu, o czym poinformujemy Klienta telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
7. W celu złożenia zamówienia, Klient nie ma obowiązku rejestracji konta w sklepie. Może dokonać tzw. jednorazowego zamówienia. Jednak nie zwalnia to Klienta z podania, prawdziwych i poprawnych danych niezbędnych do prawidłowego przebiegu realizacji zamówienia.
8. Produkty w wyprzedaży posiadają limitowaną liczbę sztuk i zamówienia na nie będą realizowane według kolejności ich wpływania aż do wyczerpania się zapasów danego towaru.
9. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
10. Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo na wskazany adres e-mail wiadomość o kolejnych etapach realizacji zamówienia. Dodatkowo może zdarzyć się również, że zadzwonimy do Państwa ustalając szczegóły realizacji zamówienia. W przypadku braku wiadomości mail po złożeniu zamówienia prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Wiadomości są wysyłane automatycznie przez oprogramowanie sklepu i brak dostarczenia wiadomości może być spowodowany systemami zabezpieczającymi, które Klient posiada włączone na swojej skrzynce elektronicznej.
11. Warunki realizacji zamówień nietypowych są każdorazowo ustalane z klientem indywidualnie.
12. Dowód zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT) jest dołączany do przesyłki. Błędy w danych zawartych w fakturze VAT należy zgłosić w ciągu 7 dni od daty otrzymania faktury. Błędy dotyczące m.in. danych Klienta na fakturze VAT poprawiane będą poprzez notę korygującą, którą przesyła nam Klient.
13. Za zakupy w sklepie można zapłacić w następujący sposób:
- Przy odbiorze, czyli za tzw. pobraniem.
Cennik dostawy przelewem i za pobraniem znajduje się w zakładce "Koszty dostawy".
III. ZWROT I REKLAMACJA TOWARU ORAZ ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
2. Konsument może w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia dostawy towaru, odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
3. W przypadku odstąpienia Klienta od umowy, ponosi on koszty dostawy związane z wysyłką towaru do sprzedającego.
4. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu.
5. W przypadku niezgodności towaru z umową, reklamowany towar, a także ewentualne oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy niezwłocznie odesłać na adres:
6. W przypadku reklamacji należy zaznaczyć, czego dotyczy reklamacja (dokładny opis). Jeśli nie zostanie podany powód reklamacji, nie będziemy mogli zająć stanowiska.
7. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od ich wpłynięcia. Jeżeli w ciągu 14 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań Klienta, będącego konsumentem, uważa się, że uznał je za uzasadnione.
8. Do zwracanego towaru prosimy dołączyć dowód sprzedaży oraz ewentualnie numer konta bankowego w przypadku, gdy chcą państwo zwrotu pieniędzy, a nie wymiany towaru.
9. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
10. W przypadku gdy klient otrzymał towar niezgodny z zamówieniem koszty odesłania do sprzedawcy pokrywa sklep (poprzez późniejszy zwrot pieniędzy do klienta po rozpatrzeniu reklamacji). W tej sytuacji zawsze zwracany jest najniższy koszt dostawy podany na stronie sklepu internetowego.
11. W przypadku zwracania części zamówienia (reklamowanego) klient otrzymuje zwrot kwoty za pierwszą przesyłkę proporcjonalnie do ilości zamawianych towarów.
12. W przypadku zwrotu towaru, reklamacji towaru, odstąpienia od umowy, nie odbieramy paczek, które zostały wysłane za pobraniem.
13. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
IV. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Składając zamówienie, Klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia, a także w celu obsługi ewentualnych reklamacji oraz w celu ułatwienia ewentualnych przyszłych zakupów. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.
2. Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu www.CaffeWorld.pl są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania lub ich usunięcia.
3. Struktura witryny sklepu została zaprojektowana w taki sposób, aby można ją było odwiedzać bez konieczności identyfikacji lub ujawniania danych osobowych.
4. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo-promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.
V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie.
2. Regulamin wchodzi w życie z dniem 25.12.2014 r. na stronie internetowej Sklepu www.CaffeWorld.pl.
3. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w niniejszym Regulaminie. Dokonane zmiany wiążą klienta sklepu, pod warunkiem iż został on prawidłowo poinformowany o zmianach.
4. Zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu.
5. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od dnia ich publikacji.
6. Sklep uznaje, iż Klient zaakceptował zmiany regulaminu, jeśli nie wypowiedział umowy do końca upływu okresu 30 dni.
7. Sklep nie jest odpowiedzialny za jakiekolwiek bezprawne działania Klienta korzystającego z usług Sklepu.
8. Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów kupna - sprzedaży między sklepem www.CaffeWorld.pl, a konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu.
9. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy obowiązującego prawa, w tym w szczególności Kodeksu Cywilnego, ustawy dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U.2011.34.169), ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 Nr 22 poz. 271), ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.).
|