Producenci

WYSYŁKA

Wszystkie zamówienia realizowane są w ciągu 24h od momentu zaksięgowania przelewu na naszym rachunku bankowym bądź wyborze przesyłki za pobraniem.

 

--------------------------------

Paczki dostarczamy poprzez:

 

Koszt wysyłki:
15,90 zł - przedpłata
18,90 zł - pobranie

--------------------------------

 

Koszt wysyłki (przedpłata):

Do 4 kg - 9,99 zł

Do 12 kg - 11,99 zł

 

--------------------------------

 


 

Koszt wysyłki:
12,50 zł - przedpłata
15,00 zł - pobranie

 

--------------------------------

 

NR KONTA

 

80 1140 2004 0000

3302 6735 6287

 

 

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Informacja 2

W związku ze zmianą oprogramowania sklepu, zostały zresetowane konta Klienta.
W celu uzyskania konta, wymagana jest ponowna rejestracja.

Regulamin

 REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
www.CaffeWorld.pl
 
   

 

Prosimy Klientów o zapoznanie się z niniejszym regulaminem, ponieważ jego treść obowiązuje obie strony w chwili dokonywania zakupów.
 
  
  
INFORMACJE OGÓLNE, WARUNKI ZAMAWIANIA I SPRZEDAŻY:  
 

 

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

1. Sklep internetowy działający pod adresem www.CaffeWorld.pl prowadzony jest przez firmę 
DRIVER Grzegorz Cieślik z siedzibą w Jaworznie
ul. Matejki 4/27
43-600 Jaworzno
NIP: 632-18-88-334
REGON: 240012709. 
Firma wpisana jest do rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonego przez Ministra Gospodarki

 

2. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną wyłącznie za pośrednictwem sieci Internet.

 

3. Sklep internetowy używa plików cookies. Jeśli Klient nie zmieni ustawień przeglądarki oznacza to zgodę na ich użycie.

 

4. Wiążąca dla Stron transakcji jest cena podana przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.

 

5. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.

 

6. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.

 

7. Wszystkie ceny towarów znajdujące się na stronie sklepu www.CaffeWorld.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT) oraz są podane w walucie polskiej (PLN).

 

8. Podane ceny towarów nie zawierają kosztów wysyłki. Do zamówienia będzie doliczony koszt dostawy zgodnie z cennikiem dostaw.
Przesyłki realizujemy: 
- Kurierem DHL (dostawa tylko na terenie Polski),

- InPost - Paczkomaty (dostawa tylko na terenie Polski),

- Poczta Polska i Pocztex (dostawa tylko na terenie Polski).

Koszty dostawy zostaną dodatkowo naliczone po wyborze sposobu dostawy i formy płatności w procesie zamówienia. Ceny kosztów dostawy obowiązujące w sklepie internetowym www.CaffeWorld.pl dotyczą wyłącznie wysyłki na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 
Nie realizuyjemy wysyłki zagranicę.

 

9. Na wszystkie towary sprzedawane w sklepie wystawiamy faktury VAT lub paragony fiskalne. Konsument albo przedsiębiorca chcący otrzymać na zamówiony towar fakturę VAT podaje prawdziwe, prawidłowe (nie zawirerające błędów) i niezbędne dane potrzebne do jej wystawienia.

 

10. Zamówienia można składać poprzez: 
- witrynę internetową (sklep internetowy www.CaffeWorld.pl) - 24 godziny na dobę przez cały rok, 
- pocztą elektroniczną na adres e-mail: caffeworld@gmail.com - 24 godziny na dobę przez cały rok.

 

11. Zespół Sklepu www.CaffeWorld.pl dokłada wszelkich starań, aby opisy i zdjęcia umieszczone na kartach produktów były zgodne z rzeczywistością.

 

12. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej sklepu www.CaffeWorld.pl w formie umożliwiającej jego odtwarzanie, utrwalanie i wydrukowanie. Każdy może zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu.

 

13. W braku odmiennych ustaleń Stron, do umowy świadczenia Usługi stosuje się postanowienia niniejszego Regulaminu.

 

14. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient składając zamówienie, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu.
 
  
 

 

II. REALIZACJA ZAMÓWIENIA

 

1. Warunkiem zrealizowania zamówienia jest dostępność towaru w magazynie. W przypadku niedostępności części lub wszystkich produktów składających się na zamówienie, klient będzie poinformowany o tym drogą mailową lub telefonicznie i proszony o decyzję w sprawie dalszej realizacji zamówienia jak: 
- zrealizowanie zamówienia bez brakujących towarów, 
- dłuższe oczekiwanie na realizację zamówienia, 
- anulowanie zamówienia, 
- wybór innego towaru lub towarów na miejsce brakująceg towaru.

 

2. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy zrealizowania zamówienia w przypadku niedostępności zamówionego towaru (nawet gdy była możliwość jego zakupu, która była wynikiem niezaktualizowanego stanu magazynowego, który spowodowany jest możliwością zakupienia towarów w różny spodób zgodny z pkt. I pp. 8). 
Sklep zawiadomi klienta o zaistniałej sytuacji w przypadku wyżej wymienionej sytuacji. 
W przypadku dokonania przedpłaty przez Klienta Sklep dokona zwrotu całej otrzymanej od klienta sumy pieniężnej.

 

3. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza Klientowi przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.

 

4. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.

 

5. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie w przycisk "Zamawiam i płacę" w koszyku na ostatnim etapie realizacji zakupu.

 

6. W szczególnych wypadkach czas realizacji może ulec wydłużeniu, o czym poinformujemy Klienta telefonicznie lub pocztą elektroniczną. 
Na termin otrzymania paczki składa się czas realizacji (czyli potrzebny na skompletowanie towaru oraz spakowanie paczki) i czas dostawy (zależny od wybranego sposobu dostarczenia zamówienia: Kurier, InPost, Poczta Polska).

 

7. W celu złożenia zamówienia, Klient nie ma obowiązku rejestracji konta w sklepie. Może dokonać tzw. jednorazowego zamówienia. Jednak nie zwalnia to Klienta z podania, prawdziwych i poprawnych danych niezbednych do prawidłowego przepiegu realizacji zamówienia.

 

8. Produkty w wyprzedaży posiadają limitowaną liczbę sztuk i zamówienia na nie będą realizowane według kolejności ich wpływania aż do wyczerpania się zapasów danego towaru.

 

9. Realizacja zamówienia rozpoczyna się: 
- w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - po złożeniu przez Klinta zamówienia (zakończenie zakupów w Koszyku po wciśnięciu przycisku "Zamawiam i płacę")
- w przypadku zamówień płatnych przelewem - w chwili zaksięgowania pieniędzy na koncie firmy za zamówiony towar. Nie wysyłamy zamówienia na przesyłane potwierdzenie przelewu. Wpłata musi zostać faktucznie zaksięgowana na naszym rachunku bankowym. 
W przypadku wyboru formy płatności przelewem, płatność powinna być dokonana w ciągu 5 dni roboczych na konto bankowe wskazane w wiadomości e-mail potwierdzającej złożone zamówienie.

 

10. Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo na wskazany adres e-mail wiadomość o kolejnych etapach realizacji zamówienia. Dodatkowo może zdarzyć się również, że zadzwonimy do Państwa ustalając szczegóły realizacji zamówienia. W przypadku braku wiadomośći mail po złożeniu zamówienia prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Wiadomości są wysyłane automatycznie przez oprogrogramowanie sklepu i brak dostarczenia wiadomości może być spowodowany systemami zabespieczającymi, które Klient posiada włączone na swojej skrzynce elektronicznej.

 

11. Warunki realizacji zamówień nietypowych są każdorazowo ustalane z klientem indywidualnie.

 

12. Dowód zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT) jest dołączany do przesyłki. Błędy w danych zawartych w fakturze VAT należy zgłosić w ciągu 7 dni od daty otrzymania faktury. Błędy dotyczące m.in. danych Klienta na fakturze VAT poprawiane będą poprzez notę korygująćą, którą przesyła nam Klient.

 

13. Za zakupy w sklepie można zapłacić w następujący sposób: 
- Przelewem na rachunek bankowy: 80 1140 2004 0000 3302 6735 6287 (mBank)
DRIVER Grzegorz Cieślik 
ul. Matejki 4/27
43-600 Jaworzno
Towar wysyłamy po zaksięgowaniu kwoty na rachunku.

 

- Przy odbiorze, czyli za tzw. pobraniem.

 

Cennik dostawy przelewen i za pobraniem znajduje się w zakładce "Koszty dostawy".
 
  
 

 

III. ZWROT I REKLAMACJA TOWARU ORAZ ODSTĄPIENIE OD UMOWY

 

1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

 

2. Konsument może w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia dostawy towaru, odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zwrot następuje za pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru przez sprzedawcę.

 

3. W przypadku odstąpienia Klienta od umowy, ponosi on koszty dostawy związane z wysyłką towaru do sprzedającego.

 

4. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu.

 

5. W przypadku niezgodności towaru z umową, reklamowany towar, a także ewentualne oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy niezwłocznie odesłać na adres: 
DRIVER Grzegorz Cieślik 
ul. Matejki 4/27
43-600 Jaworzno

 

6. W przypadku reklamacji należy zaznaczyć, czego dotyczy reklamacja (dokładny opis). Jeśli nie zostanie podany powód reklamacji, nie będziemy mogli zająć stanowiska.

 

7. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od ich wpłynięcia. Jeżeli w ciągu 14 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań Klienta, będącego konsumentem, uważa się, że uznał je za uzasadnione.

 

8. Do zwracanego towaru prosimy dołączyć dowód sprzedaży oraz ewentualnie numer konta bankowego w przypadku, gdy chcą państwo zwrotu pieniędzy, a nie wymiany towaru.

 

9. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

10. W przypadku gdy klient otrzymał towar niezgodny z zamówieniem koszty odesłania do sprzedawcy pokrywa sklep (poprzez późniejszy zwrot pieniędzy do klienta po rozpatrzeniu reklamacji). W tej sytuacji zawsze zwracany jest najniższy koszt dostawy podany na stronie sklepu internetowego.

 

11. W przypadku zwracania części zamówienia (reklamowanego) klient otrzymuje zwrot kwoty za pierwszą przesyłkę proporcjonalnie do ilości zamawianych towarów.

 

12. W przypadku zwrotu towaru, reklamacji towaru, odstąpienia od umowy, nie odbieramy paczek, które zostały wysłane za pobraniem.

 

13. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
 
  
 

 

IV. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

 

1. Składając zamówienie, Klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia, a także w celu obsługi ewentualnych reklamacji oraz w celu ułatwienia ewentualnych przyszłych zakupów. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.

 

2. Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu www.CaffeWorld.pl są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania lub ich usunięcia.

 

3. Struktura witryny sklepu została zaprojektowana w taki sposób, aby można ją było odwiedzać bez konieczności identyfikacji lub ujawniania danych osobowych.

 

4. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.
 
  
 

 

V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

1. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie.

 

2. Regulamin wchodzi w życie z dniem 25.12.2014 r. na stronie internetowej Sklepu www.CaffeWorld.pl.

 

3. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w niniejszym Regulaminie. Dokonane zmiany wiążą klienta sklepu, pod warunkiem iż został on prawidłowo poinformowany o zmianach.

 

4. Zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu.

 

5. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od dnia ich publikacji.

 

6. Sklep uznaje, iż Klient zaakceptował zmiany regulaminu, jeśli nie wypowiedział umowy do końca upływu okresu 30 dni.

 

7. Sklep nie jest odpowiedzialny za jakiekolwiek bezprawne działania Klienta korzystającego z usług Sklepu.

 

8. Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów kupna - sprzedaży między sklepem www.CaffeWorld.pl, a konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. 
Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, wszelkie spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.

 

9. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy obowiązującego prawa, w tym w szczególności Kodeksu Cywilnego, ustawy dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U.2011.34.169), ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 Nr 22 poz. 271), ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.).
 

 

 

 

 

Informacja

W związku ze zmianą oprogramowania sklepu, zostały zresetowane konta Klienta.
W celu uzyskania konta, wymagana jest ponowna rejestracja.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

KONTAKT

Masz pytania?

Napisz lub zadzwoń do Nas.

--------------------------

e-mail: caffeworld@gmail.com

 

tel.: 514-111-273

 

Cenniki do pobrania

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

Click Shop | Hosting home.pl